M-commerce evenement

29 oktober: Mobile University Eindhoven

Published On 13 oktober 2015 | By Steven van Stavoren | Events

Update: het Mobile University evenement is uitverkocht.

Houd 29 oktober vrij in je agenda voor de eerste editie van Mobile University. Dit evenement wordt georganiseerd door online marketingbureau Fingerspitz en staat volledig in het teken van mobile marketing.

M-commerce is booming

Dat mobiel groeit, daar kunnen we niet langer omheen. Online shoppen is ongekend populair. De verwachte Nederlandse m-commerce omzet wordt voor 2015 op ruim 580 miljoen euro geschat. En daar blijft het niet bij. In 2017 zal dit naar verwachting bijna verdubbelen! Inmiddels bezit 81% van de Nederlanders een smartphone. Het is dan ook feit dat er tegenwoordig meer mobiele zoekopdrachten worden gedaan dan zoekopdrachten via pc of laptop. Één ding duidelijk: mobile is hot, very hot!

Mobile University

Tijdens Mobile University, een event georganiseerd in SX Eindhoven, komt alles omtrent mobile marketing aan bod. Gedurende de middag zijn er een zestal sprekers aan het woord. Onderwerpen die worden besproken, zijn onder meer de ontwikkelingen binnen mobile marketing, wearables en het antwoord op het vraagstuk hoe je mobiele gebruikers moet benaderen als online marketeer.

Sprekers als Marc Bond (agency development manager bij Google), Jaap Jacobs (managing director bij Fingerspitz Online Marketing) en Lennart Boven (manager online bij Triple Double) nemen de gasten mee in de wereld van mobiel. Na afloop van de kennissessies is er de gelegenheid om na te praten onder het genot van een borrel.

Het belooft een inspirerende middag te worden, waarbij je als bezoeker met nieuwe kennis en perspectieven naar huis zult gaan. En met een frisse kijk op mobile marketing.

Meer informatie over events en het organiseren van events vind je hier.

Beoordeel dit artikel:
[Totaal: 0   Gemiddelde:  0/5]

About The Author

Mijn naam is Steven van Stavoren en ik ben 39 jaar oud. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. lange tijd heb ik voor een reclamebureau gewerkt en ik werk nu enkele jaren voor een evenementenbureau. Ik ben gek op mijn werk en verdiep me graag in alles wat te maken heeft met evenementen of marketing. Vanuit deze gedachte schrijf ik ook mijn blogs.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *