Uitnodiging

5 voorbeelden van originele uitnodigingen

Published On 28 november 2014 | By Steven van Stavoren | Events

Wanneer je bedrijf binnenkort iets te vieren heeft, wil je graag dat je klanten dit heuglijke feit met je meevieren. Door het sturen van een uitnodiging breng je jouw klanten op de hoogte van het aankomende evenement. Om dit evenement goed onder de aandacht te brengen, is het belangrijk te kiezen voor originele uitnodigingen. Uitnodigingen die de aandacht van de klant trekken. Hier volgen een aantal voorbeelden.

1. Uitnodigingen die knallen

Wanneer je eens wat anders wilt dan de standaard papieren uitnodigingen, kun je kiezen voor deze knallende uitnodiging. Je stuurt je klanten een ballon gevuld met confetti en voegt de op papier afgedrukte uitnodiging opgerold ook bij in de ballon. De ballon wordt afgeleverd bij de klant. Om de uitnodiging te kunnen lezen moet de klant de ballon laten knallen. Een knallende uitnodiging dus, voor een knallend feest!

2. Uitnodigingen met uitdaging

Een leuke manier van uitnodigen is om de uitnodiging laten printen op een puzzel. Stuur de puzzelstukjes in een feestelijke enveloppe naar de klant. Als de klant de uitnodiging wil lezen, moet hij eerst de puzzel in elkaar leggen. Een interactieve manier om de uitnodiging onder de aandacht van je klanten te brengen.

3. Uitnodigingen met een persoonlijk tintje

Een persoonlijk tintje aan een uitnodiging is altijd leuk. Het maakt de klant betrokken bij het evenement. Kies voor de uitnodiging voor een link tussen je bedrijf en het bedrijf van je klant. Op die manier voelt je klant zich persoonlijk betrokken bij het evenement en voelt hij zich ook persoonlijk uitgenodigd. Een persoonlijke uitnodiging trekt zeker meer de aandacht dan de standaard uitnodigingen.

4. Uitnodigingen met herinneringswaarde

Bestaat je bedrijf dit jaar bijvoorbeeld 12,5 jaar? Kies voor foto’s van 12,5 jaar geleden van je eigen bedrijf en, als je die hebt, foto’s van je klanten. Maak van deze foto’s een uitnodiging. Door de herinneringswaarde zal je met deze uitnodigingen zeker de aandacht van de klant trekken.

5. Uitnodigingen met een videoboodschap

Een zeer originele en aansprekende vorm van uitnodigen is het sturen van uitnodigingen met een videoboodschap. Dit is ook een zeer persoonlijke manier van uitnodigen. Je spreekt tenslotte zelf de boodschap voor je klant in.

We wensen je veel succes en plezier met het maken van de uitnodigingen!

Dit artikel werd je aangeboden door Pixiocard, leverancier van videobrochures voor zakelijk en particulier gebruik.

Beoordeel dit artikel:
[Totaal: 1    Gemiddelde: 2/5]

About The Author

Mijn naam is Steven van Stavoren en ik ben 39 jaar oud. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. lange tijd heb ik voor een reclamebureau gewerkt en ik werk nu enkele jaren voor een evenementenbureau. Ik ben gek op mijn werk en verdiep me graag in alles wat te maken heeft met evenementen of marketing. Vanuit deze gedachte schrijf ik ook mijn blogs.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *