Site pictogram Events en Marketing

KLM & Heineken vieren koningsdag

KLM & Heineken Kingsday Experience

Koningsdag is voor ons Nederlanders de normaalste zaak van de wereld. Voor de rest van de Wereld niet. KLM en Heineken haalden vorig jaar mensen uit New York om met ons koningsdag te vieren. Dit jaar hebben ze groter uitgepakt en hebben ze tien mannen en vrouwen uit 5 continenten uitgenodigd om Koninsdag met ons te vieren.

Om het af te maken lieten ze de gasten fietsen over de grachten, oranje tompouce eten, lopen over de vrijmarkt en, niet te vergeten, ze kregen een rondvaart over de grachten in Amsterdam. Dat alles in oranje stijl natuurlijk. Want naast de twee grootste merken van Nederland haalden ze ook nog onze grootste DJ erbij: Hardwell. Nou hebben KLM en Heineken niet meer zulke acties nodig om zichzelf op de kaart te krijgen, maar het is wel tof dat ze het juist dan doen! Duimpjes op voor KLM en Heineken! Bekijk de video hieronder:

Beoordeel dit artikel:
[Totaal: 0   Gemiddelde:  0/5]