KLM & Heineken Kingsday Experience

KLM & Heineken vieren koningsdag

Published On 1 mei 2015 | By Steven van Stavoren | Marketing, Online Marketing

Koningsdag is voor ons Nederlanders de normaalste zaak van de wereld. Voor de rest van de Wereld niet. KLM en Heineken haalden vorig jaar mensen uit New York om met ons koningsdag te vieren. Dit jaar hebben ze groter uitgepakt en hebben ze tien mannen en vrouwen uit 5 continenten uitgenodigd om Koninsdag met ons te vieren.

Om het af te maken lieten ze de gasten fietsen over de grachten, oranje tompouce eten, lopen over de vrijmarkt en, niet te vergeten, ze kregen een rondvaart over de grachten in Amsterdam. Dat alles in oranje stijl natuurlijk. Want naast de twee grootste merken van Nederland haalden ze ook nog onze grootste DJ erbij: Hardwell. Nou hebben KLM en Heineken niet meer zulke acties nodig om zichzelf op de kaart te krijgen, maar het is wel tof dat ze het juist dan doen! Duimpjes op voor KLM en Heineken! Bekijk de video hieronder:

Beoordeel dit artikel:
[Totaal: 0   Gemiddelde:  0/5]

About The Author

Mijn naam is Steven van Stavoren en ik ben 39 jaar oud. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. lange tijd heb ik voor een reclamebureau gewerkt en ik werk nu enkele jaren voor een evenementenbureau. Ik ben gek op mijn werk en verdiep me graag in alles wat te maken heeft met evenementen of marketing. Vanuit deze gedachte schrijf ik ook mijn blogs.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *